İzmir’in Menderes ilçesinde, gezmek amacıyla Değirmendere Şelalesi’ne giden dört genç, jandarma ve AFAD ekiplerinin gerçekleştirdiği arama kurtarma çalışmaları sonucunda sağ olarak bulundu. Karabağlar ilçesinin Günaltay Mahallesi’nde yaşayan E.A. (15), İ.Ö. (17), K.Ö. (14) ve F.D. (19), şelale civarında kaybolduktan sonra aileleri tarafından endişeyle aranmaya başlandı. Gençlerin kaybolduğu bilgisinin alınmasının ardından, saat 03.00 sularında jandarma ve AFAD ekipleri, kaybolan gençleri bulmak için harekete geçti. Üç saatlik bir arama sonrası, ekipler gençlere ulaştı ve sağlık durumlarının iyi olduğu tespit edildi. Gönülleri rahatlatan bu gelişmenin ardından, gençler tedbir amaçlı olarak Menderes Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Related posts
-
Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz açıklaması: Bölgede bekleyen Türk gemilerinin tamamı çıkış yaptı
26 Haziran 2026 Serkan Öztürk Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz açıklaması: Bölgede bekleyen Türk gemilerinin tamamı çıkış yaptı için yorumlar kapalıUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna... -
Rusya ile Ukrayna arasında 160 esir asker takas edildi. “Hepsi 2022’den beri esaret altındaydı”
26 Haziran 2026 Serkan Öztürk Rusya ile Ukrayna arasında 160 esir asker takas edildi. “Hepsi 2022’den beri esaret altındaydı” için yorumlar kapalıRusya Savunma Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Ukrayna’dan 160 Rus askerinin alındığı, Ukrayna Silahlı Kuvvetleri mensubu 160... -
Daha 17’nin izlenme sayısı 100 milyona dayandı
İLK DÖRT BÖLÜMDEN DEV İZLENME Kısa sürede geniş bir izleyici kitlesine ulaşan dizinin ilk bölümü 26...